הפרויקט הוזמן מטעם משרד התחבורה, עיריית ירושלים וחברת מוריה. הכביש מהווה כניסה מערבית נוספת לירושלים, מחבר את כביש ארצי מס׳ 1 ממוצא ועד לשכונת רמות שלמה בצפון העיר. אורכו כ-4.8 ק״מ הוא דו מסלולי ודו נתיבי, והוא כולל: 2 מחלפים מורכבים, 6 גשרים ו- 2 מנהרות באורך כולל של 700 מ׳, שבוצעו באמצעות כרסום, תוך תימוך בעזרת ברגי סלע ובטון מותז עם גמר בטון יצוק בתבנית.
בניית הגשרים במחלף נעשתה באמצעות מתקן הרכבה עילי ״גנטרי״. השימוש במתקן אפשר את הרכבת האלמנטים של הגשר מעל מדרונות עמק הארזים התלולים ובהפרשי גובה של כ-40 מ׳. ביצוע העבודה בשיטה זאת הבטיח שמירה על הטבע והסביבה שלאורך הפרויקט.
גדיש נבחרה לניהול תכנון ופיקוח על הביצוע הקמת שכונה חדשה בצפון מערב העיר דימונה הכוללת אזורי מגורים א' ו- ב', מגרשים למבנים ומוסדות ציבור, מסחר ותעסוקה, דרכים, שצ"פ ושטחים פתוחים.
גדיש נבחרה לקחת חלק בהקמת שכונת מגורים חדשה הממוקמת על פארק נחל באר שבע, בגבולה הדרומי של העיר וכוללת כ- 4000 יח"ד. שטח התכנית כ- 1,150 דונם. שכונת הפארק הינה שכונת מגורים חדשה המוקמת על ידי משרד הבינוי והשיכון והחברה הכלכלית ב"ש.
השכונה ממוקמת בסמוך לשני צירים ראשיים:
כביש 25 שחוצה את העיר ומחבר אותה ממערב לכיוון נתיבות ואשקלון וממזרח לכיוון דימונה וכן כביש 40, כביש עוקף לכיוון תל אביב. במרכז השכונה מוצעת כיכר עירונית מרכזית, הכיכר מהווה נקודת מפגש וסביבה יפותחו מבני ציבור, חזיתות מסחריות ופעילות עירונית מגוונת.לאורך השכונה מתוכנן פארק "הערוץ" (שצ"פ ליניארי) השוזר יחד את השכונה: מבני מגורים, מבני ציבור, צירי מסחר והולכי רגל. מהכניסה לשכונה ביגאל אלון ועד לפארק נחל ב"ש. השכונה תוכננה כשכונה מוכוונת להולכי רגל, רוכבי אופניים ותחבורה ציבורית.
הפרויקט כולל הקמת חניון חנה וסע לטובת משתמשי הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים. החניון ממוקם בתוך לולאת מחלף היציאה מיגאל ידין לכיוון מזרח ( כביש מס '1 ארצי) לשד' גולדה מאיר בירושלים לכיוון צפון .החניון הינו מקורה בעל 5.5 קומות ומכיל כ -960 חניות .
בנוסף , העבודות כוללות בנית מעבר תת קרקעי לרכב ולהולכי רגל.
שדרוג הרחובות הבאים בירושלים: רחוב דרך בית לחם, כיכר שופן ורחוב הפלמ"ח, רחוב אוסישקין, מעלה נחל דרגה ונחל דרגה תחתון, רח' רמב"ם ,העבודות כללו שדרוג מערכת מים ביוב וניקוז, תקשורת, תאורה , מדרכות , סלילת כבישים והסדרי תנועה.
גדיש נבחרה לקחת חלק בהרחבת היישובים ביתר עילית ואפרת כ- 8,833 יח"ד בניה רוויה ובנה ביתך. העבודה כוללת: מערכות תת"ק, ניקוז, פריצת כבישים, קירות תמך (קרקע משוריינת, כובד, קירות מזויינים) פיתוח שצ"פים בטופוגרפיה הררית קשה (שיפוע של 40 מעלות), קרקע סלעית קשה, עבודה מול גורמי תשתית חיצוניים: חח"י, רשות העתיקות, מקורות, הוט, סלקום, בזק ועוד.
במסגרת הפרויקט בו הייתה גדיש אחראית על ניהול התכנון, הביצוע והפיקוח, התבצע פינוי תוואי למעבר הרכבת הקלה בי-ם (הקו האדום) כולל העתקת מערכות חשמל, רמזורים, תאורה, בקרה ושליטה, מים, ביוב וניקוז. ביצוע מנהרת כיכר צה"ל אליה עברה התנועה המוטורית, ביצוע הסדרי תנועה מורכבים לתקופה של שנתיים וחצי.
הפרויקט נמצא בלב העיר ולביצועו נדרשו תיאומים רבים עם עיריית י-ם /משטרה/בי"ח הדסה/חברות תשתיות/רשות העתיקות/רט"ג /הוואקף /נוטרדם /משרד התיירות /משרד הביטחון וכו'.