כביש 9

הפרויקט הוזמן מטעם משרד התחבורה, עיריית ירושלים וחברת מוריה. הכביש מהווה כניסה מערבית נוספת לירושלים, מחבר את כביש ארצי מס׳ 1 ממוצא ועד לשכונת רמות שלמה בצפון העיר. אורכו כ-4.8 ק״מ הוא דו מסלולי ודו נתיבי, והוא כולל: 2 מחלפים מורכבים, 6 גשרים ו- 2 מנהרות באורך כולל של 700 מ׳, שבוצעו באמצעות כרסום, תוך תימוך בעזרת ברגי סלע ובטון מותז עם גמר בטון יצוק בתבנית.

בניית הגשרים במחלף נעשתה באמצעות מתקן הרכבה עילי ״גנטרי״. השימוש במתקן אפשר את הרכבת האלמנטים של הגשר מעל מדרונות עמק הארזים התלולים ובהפרשי גובה של כ-40 מ׳. ביצוע העבודה בשיטה זאת הבטיח שמירה על הטבע והסביבה שלאורך הפרויקט.

שכונת אריאל שרון בדימונה

גדיש נבחרה לניהול תכנון ופיקוח על הביצוע הקמת שכונה חדשה בצפון מערב העיר דימונה הכוללת אזורי מגורים א' ו- ב', מגרשים למבנים ומוסדות ציבור, מסחר ותעסוקה, דרכים, שצ"פ ושטחים פתוחים.

שכונת "הפארק" בבאר שבע

גדיש נבחרה לקחת חלק בהקמת שכונת מגורים חדשה הממוקמת על פארק נחל באר שבע, בגבולה הדרומי של העיר וכוללת כ- 4000 יח"ד. שטח התכנית כ- 1,150 דונם. שכונת הפארק הינה שכונת מגורים חדשה המוקמת על ידי משרד הבינוי והשיכון והחברה הכלכלית ב"ש.

השכונה ממוקמת בסמוך לשני צירים ראשיים:
כביש 25 שחוצה את העיר ומחבר אותה ממערב לכיוון נתיבות ואשקלון וממזרח לכיוון דימונה וכן כביש 40, כביש עוקף לכיוון תל אביב. במרכז השכונה מוצעת כיכר עירונית מרכזית, הכיכר מהווה נקודת מפגש וסביבה יפותחו מבני ציבור, חזיתות מסחריות ופעילות עירונית מגוונת.לאורך השכונה מתוכנן פארק "הערוץ" (שצ"פ ליניארי) השוזר יחד את השכונה: מבני מגורים, מבני ציבור, צירי מסחר והולכי רגל. מהכניסה לשכונה ביגאל אלון ועד לפארק נחל ב"ש. השכונה תוכננה כשכונה מוכוונת להולכי רגל, רוכבי אופניים ותחבורה ציבורית.

 

חניון חנה וסע 4/9-הר חומה

הפרויקט כולל הקמת חניון חנה וסע לטובת משתמשי הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים. החניון ממוקם בתוך לולאת מחלף היציאה מיגאל ידין לכיוון מזרח ( כביש מס '1 ארצי) לשד' גולדה מאיר בירושלים לכיוון צפון .החניון הינו מקורה בעל 5.5 קומות ומכיל כ -960 חניות .

בנוסף , העבודות כוללות בנית מעבר תת קרקעי לרכב ולהולכי רגל.

בנוסף חדר מישרים(טרפו) ורמפות עבור הרכבת הקלה .

Continue reading "חניון חנה וסע 4/9-הר חומה"

פיתוח יישובי מזרח לכיש

קבוצת גדיש נבחרה לקחת חלק משמעותי בפיתוח יישובי מזרח לכיש לאחר פינוי תושבי "גוש קטיף".

בהמשך קבוצת גדיש מפתחת יישובים נוספים באזור לצורך הרחבת אוכלוסיית המקום וכלל האוכלוסייה, במסגרת הפרויקטים הוקמו כ- 1,198 יח"ד.

בין היתר בוצעו עבודות פיתוח שכללו: הכנת תשתיות תת קרקעיות- מים, ביוב, תאורה, תקשורת, ניקוז, פיתוח שצ"פים, סלילת כבישים.

קבוצת גדיש מסייעת בשיווק מגרשים, מסירת מגרשים לבניית יזמים ותיאומים מולם.

שדרוג ופיתוח רחובות בירושלים

שדרוג הרחובות הבאים בירושלים: רחוב דרך בית לחם, כיכר שופן ורחוב הפלמ"ח, רחוב אוסישקין, מעלה נחל דרגה ונחל דרגה תחתון, רח' רמב"ם ,העבודות כללו שדרוג מערכת מים ביוב וניקוז, תקשורת, תאורה , מדרכות , סלילת כבישים והסדרי תנועה.

הקמת שכונות בביתר עילית-אפרת

גדיש נבחרה לקחת חלק בהרחבת היישובים ביתר עילית ואפרת כ- 8,833 יח"ד בניה רוויה ובנה ביתך. העבודה כוללת: מערכות תת"ק, ניקוז, פריצת כבישים, קירות תמך (קרקע משוריינת, כובד, קירות מזויינים) פיתוח שצ"פים בטופוגרפיה הררית קשה (שיפוע של 40 מעלות), קרקע סלעית קשה, עבודה מול גורמי תשתית חיצוניים: חח"י, רשות העתיקות, מקורות, הוט, סלקום, בזק ועוד.

מאגר מים ניצנים

ניהול הקמת מאגר מים ענקי בנפח אגירה כ – 3.6 מלמ"ק בשטח קיבוץ ניצנים ונועד לאיגום מי קולחין וחלוקה לחקלאות בדרום הארץ.

הרכבת הקלה בירושלים

במסגרת הפרויקט בו הייתה גדיש אחראית על ניהול התכנון, הביצוע והפיקוח, התבצע פינוי תוואי למעבר הרכבת הקלה בי-ם (הקו האדום) כולל העתקת מערכות חשמל, רמזורים, תאורה, בקרה ושליטה, מים, ביוב וניקוז. ביצוע מנהרת כיכר צה"ל אליה עברה התנועה המוטורית, ביצוע הסדרי תנועה מורכבים לתקופה של שנתיים וחצי.

הפרויקט נמצא בלב העיר ולביצועו נדרשו תיאומים רבים עם עיריית י-ם /משטרה/בי"ח הדסה/חברות תשתיות/רשות העתיקות/רט"ג /הוואקף /נוטרדם /משרד התיירות /משרד הביטחון וכו'.