שדרוג הרחובות הבאים בירושלים: רחוב דרך בית לחם, כיכר שופן ורחוב הפלמ"ח, רחוב אוסישקין, מעלה נחל דרגה ונחל דרגה תחתון, רח' רמב"ם ,העבודות כללו שדרוג מערכת מים ביוב וניקוז, תקשורת, תאורה , מדרכות , סלילת כבישים והסדרי תנועה.
גדיש נבחרה לקחת חלק בהרחבת היישובים ביתר עילית ואפרת כ- 8,833 יח"ד בניה רוויה ובנה ביתך. העבודה כוללת: מערכות תת"ק, ניקוז, פריצת כבישים, קירות תמך (קרקע משוריינת, כובד, קירות מזויינים) פיתוח שצ"פים בטופוגרפיה הררית קשה (שיפוע של 40 מעלות), קרקע סלעית קשה, עבודה מול גורמי תשתית חיצוניים: חח"י, רשות העתיקות, מקורות, הוט, סלקום, בזק ועוד.
במסגרת הפרויקט בו הייתה גדיש אחראית על ניהול התכנון, הביצוע והפיקוח, התבצע פינוי תוואי למעבר הרכבת הקלה בי-ם (הקו האדום) כולל העתקת מערכות חשמל, רמזורים, תאורה, בקרה ושליטה, מים, ביוב וניקוז. ביצוע מנהרת כיכר צה"ל אליה עברה התנועה המוטורית, ביצוע הסדרי תנועה מורכבים לתקופה של שנתיים וחצי.
הפרויקט נמצא בלב העיר ולביצועו נדרשו תיאומים רבים עם עיריית י-ם /משטרה/בי"ח הדסה/חברות תשתיות/רשות העתיקות/רט"ג /הוואקף /נוטרדם /משרד התיירות /משרד הביטחון וכו'.
גדיש אחראית על ניהול הקו הסגול בשלב התכנון המוקדם. הקו הסגול הינו קו רכבת קלה חדש בירושלים. מדובר בקו רכבת רוחבי הממוקם בדרומה של העיר. הקו מחבר מספר מוקדים משמעותיים בדרומה של העיר. הקו מתחיל בביה"ח הדסה ממשיך לאזור מלחה ומגיע עד לאזור התעסוקה של תלפיות. בימים אלו בוחנים הארכה של הקו לשכונת ארמון הנציב.
לאורך הקו הכחול גדיש נבחרה לנהל ולתכנן שני מקטעים בדרך חברון, חנה וסע נחל שורק, וחנה וסע הר חומה. תחילתו של הקמת קו הרכבת הקלה בירושלים, בשכונת רמות בצפון וסיומו בשכונות גילה ותלפיות בדרום. אורך הקו כ-31 ק"מ והוא כולל 53 תחנות. הפרויקט כולל עבודות הכנה לעבודת הזכיין של הקו הכחול.
קבוצת גדיש אחראית על ניהול התכנון המוקדם והמפורט של הארכת רציפים במספר תחנות, פרויקט הארכת רציפים הינו מורכב מבחינה הנדסית וביצועית, ועשוי לתרום להפחתת העומס והגדלה של מספר הנוסעים.
הארכת הרציפים המתוכננת הינה כ-300 מ' לכל תחנה, לרבות טיפול בתשתיות קיימות וקירוי. הארכת הרציפים עתידה להתבצע תוך המשך תפעולן השוטף של התחנות.
קבוצת גדיש נבחרה לביצוע פרויקט בטיחותי הכולל הפרדה מפלסית בן מסילת החוף לבין כביש בסמוך למושב אביחיל במקום מפגש 24. הפרויקט כלל ביצוע גשר באורך של כ- 120 מטר בארבע מפתחים, רמפות באורך כולל של
כ-1 ק"מ וקירות בגובה של כ- 1.8 מטר שקופים, לצורך הגנה על חשמול עתידי שיבוצע במסילות החוף.
גדיש נבחרה לנהל את הביצוע במסגרת פרויקט בטיחותי של רכבת ישראל. השדרוג כלל גשר באורך של כ- 230 מ"ר וברוחב של 10 מטר ורמפות משני צידיו. הפרויקט ממוקם בסמוך לישוב זיכרון יעקב.