גשר המיתרים בירושלים

גדיש נבחרה לקחת חלק חשוב ביצירת אחד מסמליה החדשים של העיר ירושלים – בניית גשר המיתרים המשמש את הרכבת הקלה בין רח׳ יפו ושד׳ הרצל, ללא הפרעה לכניסה לעיר. מתכנן הגשר, סנטיאגו קלטרווה, נודע בעיקר בגשרים הרבים שתכנן בשווייץ, בספרד ובאוסטריה. קבוצת גדיש קיבלה לידיה את ניהול תכנון, ניהול ביצוע ופיקוח של פרויקט חשוב זה.

גשר קלטרווה  – גשר קשתי בעל 3 רדיוסים, אורכו כ-360 מ׳, מפתחו ללא עמודים כ-140 מ׳, משקלו מוערך בכ-4000 טון והוא מכיל 70 כבלים, 100 כלונסאות מורכבות הקמתו כללה עבודות מקדימות לביצוע תשתית, ביצוע הסדרי תנועה, אפשרויות גישה להולכי רגל וטיפול בתושבים. לאור קירבת בתי מגורים לאתר, ננקטו אמצעים מקסימליים למיזעור פגיעה באיכות חיי התושבים.

רחוב לוחמי סיני 2 ברמת גן

פרויקט לוחמי סיני ברמת גן, פרויקט התחדשות עירונית שבו גדיש היא היזם ומנהלת הפרויקט.
הבניין ממוקם במגרש פינתי בעל מיקום אסטרטגי ראשון במעלה המחבר את רחובות לוחמי סיני ומוריה ברמת גן.
מיקומו של הבניין אטרקטיבי ואסטרטגי בלב רמת גן עם קרבה נוחה לצירי תנועה מרכזיים וקרבה למרכזי מסחר ובילוי. המבנה מאופיין בעיצוב מודרני ומושקע בכל דירה, כל דירה בפרויקט מכילה מרפסת אשר משקיפה על אזורים ונופים ירוקים, נוף מרהיב אשר מעניק תחושה של בית לצד יוקרה.

חיבורי נמל המפרץ

גדיש נבחרה לשמש כמינהלת מטעם חברת נמלי ישראל.

התפקיד כולל ניהול של 4 חברות ניהול ב- 4 מקטעי ביצוע.

במסגרת העבודה מתבצע: חיבור תשתיות לנמל החדש הכוללות כבישים, מחלפים, מסילות רכבת ומנהרת רכבת, 7 גשרים, וגולת הכותרת מנהרת תשתיות ייחודית להובלת חומרים מסוכנים באורך של כ- 2.2 ק"מ. Continue reading "חיבורי נמל המפרץ"

אופני דן

גדיש נבחרה לשמש כמינהלת ראשית עבור הלקוח, ואחראית על ניהול תכנון וביצוע של 5 חברות ניהול ומעל ל-70 מתכננים עבור 8 שבילים. 30% מרשת השבילים נמצאת בעיר תל אביב והעבודה כוללת יצירת 20 הפרדות מפלסיות.

אופני דן הינו פרויקט "ירוק" ובעל חשיבות לאומית, שמטרתו ניהול סלילת נתיבי האופניים הבינעירוניים בגוש דן הכולל 10 דרכים שיחברו בין 14 ערי המטרופולין.

גשר הרלינג

גדיש נבחרה לתכנון וניהול הביצוע של פרויקט זה שנועד לחבר בין דרך אם המושבות לרחוב הלח"י בני ברק, מעל מסילות הרכבת, וכן להנגיש שכונת מגורים עתידית המונה  2100 יח׳ ואזור תעסוקה המשתרע על שטח של כמיליון וחצי מ"ר וכולל שטחי מסחר מבנים, תעסוקה והייטק.

הפרויקט כולל 3 גשרי הרלינג המתוכננים בשלושה קטעים:

  • רמפה צפונית לאורך רח’ האצ”ל – גשר האצ”ל, באורך של כ-157 מ’ וברוחב של כ- 30 מ׳
  • גשר הרלינג, במרכז, באורך של כ-294 מ’ וברוחב של 50 מ’
  • רמפת אם המושבות, מדרום, באורך של כ- 228 מ’ וברוחב 16 מ’

הפרויקט כולל יציקות של כלונסאות, בניית קירות אקוסטיים. תהליך הבנייה מתוכנן ומתואם בצורה שלא תפריע לניהול חיים תקין בכבישים הסמוכים על מנת לא  להפר את השגרה.

מהיר לעיר

חברת גדיש נבחרה לנהל את התכנון והביצוע עבור חברת נתיבי איילון בפרוייקט "מהיר לעיר" במספר ערים- כפר סבא, רעננה, הוד השרון. פרויקט "מהיר לעיר " עוסק בהקמת נתיבי תחבורה ציבורית במרכזי ערים במטרה להביא להעדפת התחבורה הציבורית על פני הרכבים הפרטיים.

העבודות ההנדסיות כוללות בניית קירות תמך, יצירת מערכות ניקוז, מעבירי מים, תעלות ניקוז מבטון, מערכת תאורה חדשה, מבנה אספלטי מלא, ריצוף מדרכות, פיתוח נופי, גשר הולכי רגל ורוכבי אופניים, העתקת תשתיות של חברות התקשורת לכל אורך תוואי הפרויקט והטמנת רשת החשמל.

כביש 6 – חוצה ישראל

גדיש נבחרה לניהול הביצוע של כביש אגרה ראשון בישראל במימון יזם פרטי – חברת “דרך הארץ״, במתכונת .BOT אורך קטע הכביש הינו כ-28 ק״מ וכולל 6 מחלפים, 29 גשרים ומעבירי מים שבוצעו בשיטות שונות, שתי מנהרות, ברוחב 18 מ׳ כל אחת ובאורך  כולל של 910 מ׳.

בכביש הותקנו מערכות שליטה ובקרה ייחודיות, מהמתקדמות בעולם, המקושרות למרכז הבקרה של הכביש במחלף נחשונים. גדיש נבחרה לנהל את ביצוע הכביש, כולל תיאום עבודה עם עשרות קבלני משנה שעבדו בו זמנית בשטח ופיקוח על בקרת האיכות בפרויקט.

Continue reading "כביש 6 – חוצה ישראל"

שכונת שחמון 2-אילת

גדיש נבחרה לקחת חלק חשוב בפרויקט הקמת שכונת מגורים בגבולות השטח שבין נחל שחמון בצפון לרובע 6 בדרום בצידה המזרחי רצועת החוף הדרומי לעיר אילת. רובע 2 מהווה חלק משכונת שחמון ובו מתוכננות 460 יחידות דיור.
הבינוי בשכונה תוכנן תוך התחשבות בטופוגרפיה המיוחדת של השכונה, שני וואדיות עמוקים החודרים לעומק השטח וביניהם קיימות שלוש שלוחות.
שטח הוואדיות יהיה פארק המשתפל לעבר חוף הים (חוף הדקל וחוף החשמל). העבודות כוללות, עבודות עפר, תשתיות תת קרקעיות, כבישים , שצפ"ים ופיתוח סופי לאיכלוס.

מנהלת רשת המטרו-"מיטב"

המטרו של תל אביב היא מערכת רכבת תחתית בעלת שלושה קווים שתהווה מערכת משלימה לרכבת הקלה. היא נועדה להרחיב את רשת הקווים לפרברים המרוחקים יותר – כפר סבא ורעננה בצפון, פתח תקווה במזרח ורחובות בדרום, ולקצר משמעותית את זמני הנסיעה למוקדי תעסוקה בתל אביב.

 

הערכת העלות של המערכת כולה היא כ-150 מיליארד ש"ח.

על פי התוכנית של נת"ע, השלב הראשון של המערכת יפעל ב-2032, והשלב השני יפעל ב-2040.

 

רשת המטרו של תל אביב הינו פרויקט התשתיות הגדול ביותר שנבנה אי פעם בישראל ומורכב מ:

  • 3 קווים (M1, M2, M3)
  • 150 ק"מ של מסלול (139 ק"מ של מנהרות)
  • 109 תחנות
  • 7 מתח"מים
  • 4 מרכזי תחזוקה ודיור

 

הקונסורציום של METAV, המורכב מצוות גדיש ו Egis הכולל 92 עובדים ( 45 מקומיים ו-47 זרים) מונה על ידי נת"ע כמנהל הרשת של המטרו של תל אביב ב-30/11/21.

 

השלבים העיקריים של תכנית המטרו הם:

  • תכנון מוקדם
  • פיתוח
  • מסירה
  • תפעול

 

שלב ה PDP כולל בניית אסטרטגיה לפרויקט בכל תחום החל מהמימון דרך ההנדסה וכלה בתהליכי עבודה. היקף העבודה של שלב ה PDP מורכב מ-20 פרקים ו-43 תוצרים, אשר על פי החוזה, יש להם תאריך יעד מוגדר לכל תוצר שיסופק. משך שלב ה PDP   הינו 18 חודשים.

צה"ע עבור PDP ניתן ב-02/03/2022.

אזור תעשייה עמק שרה

גדיש נבחרה כחברה מנהלת מטעם משרד הכלכלה לפיתוח אזור התעשייה,כולל ניהול תכנון תב"עות, ניהול תכנון מפורט וניהול הביצוע, לרבות פריצת כבישים, תשתיות תת קרקעיות, פיתוח, גינון והשקיה.