alt

חדשות וארועים

פודקאסט-משק התשתיות והבנייה בעשורים 2020-2050 – משבר או הזדמנות?
alt
20/09/21
בשבוע שעבר נערך פודקאסט עם ניסן שטראוכלר מטעם דאן אנד ברדסטריט וכלכליסט ומנכ"ל קבוצת גדיש משה בנג'ו. מוזמנים לשמוע ולהתרשם מפודקאסט מקצועי ואיכותי בנושא משק התשתיות והבנייה בעשורים 2020-2050

פודקאסט בכלכליסט/ משה בנג'ו, בשיתוף Dun's 100

אנו גאים ושמחים לשתף אתכם בניתוח מרתק ומעמיק שמפרט משה בנג'ו, מנכ"ל קבוצת גדיש.

מדינת ישראל עומדת בפני אתגרים משמעותיים בכל הקשור לבניה והשקעה בתשתיות. לפי כל המדדים וההערכות המומחים, נדרשת מדיניות מוסדרת עם חשיבה לטווח הרחוק בכדי לתת מענה לעומסים הצפויים על תשתיות המדינה ולאתגרי הדיור. משה בנג'ו, מנכ"ל קבוצת גדיש הנדסה וניהול, מהחברות המובילות בישראל בתחום הניהול, התכנון, התיאום והפיקוח על פרויקטים של בניה ותשתיות, מפרט בפודקאסט עבור כלכליסט, את האתגרים העומדים בפני קברניטי המדינה, ומציע מענה ופתרונות מעשיים להפיכת האתגרים להזדמנויות.

 

למאמר המלא

חזרה לכתבות ואירועים

חדשות ואירועים נוספים

הדרך לביצוע פרויקטים במהירות ובקלות – חברה מנהלת. מאמר דעה בכלכליסט
הדרך לביצוע פרויקטים במהירות ובקלות – חברה מנהלת. מאמר דעה בכלכליסט
כתבה | 17/03/21
חברה מנהלת – מה זה אומר? הכל תחת מטריה אחת, גדיש מנהלת עבור הלקוח את כל העבודה, החל משלב התב"ע ועד לשלב הביצוע, כולל ההתקשרויות, החוזים, הערבויות וכו' .
פינה מקצועית עם חבר הנהלה- משה בנג’ו
פינה מקצועית עם חבר הנהלה- משה בנג’ו
כתבה | 19/11/20
קבוצת גדיש מושתתת על הון אנושי איכותי ביותר וזאת אחת הסיבות המרכזיות להצלחתנה מזה שנים רבות. מעת לעת נציג בפניכם ראיון אישי קצר עם אנשי הקבוצה הנהדרים שלנו. בחרנו לפתוח עם מי שמוביל את קבוצת גדיש כיום, מנכ"ל הקבוצה אינג' משה בנג'ו.
פינה מקצועית עם חבר הנהלה- יעקב סינדרובסקי
פינה מקצועית עם חבר הנהלה- יעקב סינדרובסקי
כתבה | 04/05/21
ובפינתנו המקצועית שוחחנו השבוע עם יעקב סינדרובסקי- סמנכ"ל ומנהל מחוז דרום ב4 שנים האחרונות ובסך הכל עובד בגדיש כבר 30 שנה! הישג מדהים לכל הדעות. יעקב עבד במגוון תפקידים בגדיש לאורך השנים ועם מגוון לקוחות. כמהנדס אזרחי יש לו 38 שנות וותק בתחום ההנדסה, בניהול ביצוע ותכנון.