alt

מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות

הרכבת הקלה בירושלים

במסגרת הפרויקט בו הייתה גדיש אחראית על ניהול התכנון, הביצוע והפיקוח, התבצע פינוי תוואי למעבר הרכבת הקלה בי-ם (הקו האדום) כולל העתקת מערכות חשמל, רמזורים, תאורה, בקרה ושליטה, מים, ביוב וניקוז. ביצוע מנהרת כיכר צה"ל אליה עברה התנועה המוטורית, ביצוע הסדרי תנועה מורכבים לתקופה של שנתיים וחצי.

הפרויקט נמצא בלב העיר ולביצועו נדרשו תיאומים רבים עם עיריית י-ם /משטרה/בי"ח הדסה/חברות תשתיות/רשות העתיקות/רט"ג /הוואקף /נוטרדם /משרד התיירות /משרד הביטחון וכו'.

  • שרות: ניהול תכנון ניהול ביצוע ופיקוח
  • מזמין עבודה: מוריה
  • סטטוס: הסתיים
  • שנים: 2008 - 2010
  • עיר: ירושלים

פרוייקטים נבחרים בתחום

כביש 1000
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
כביש 1000
גדיש נבחרה לנהל את התכנון ולבצע ניהול ופיקוח על הביצוע לכביש 1000 אשר בוצע כחלק משכונת שחמון 2, אילת.
מנהלת תת"ל 65 א'- הכפלת מסילות החוף
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
מנהלת תת"ל 65 א'- הכפלת מסילות החוף
מינהלת מטעם חברת נמלי ישראל, התפקיד כולל ניהול של 4 חברות ניהול ב- 4 מקטעי ביצוע
מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
תחנת האוניברסיטה ת"א
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
תחנת האוניברסיטה ת"א
ניהול הביצוע של תחנה תת קרקעית ממוחשבת, בשטח של כ-800 מ״ר עם קדמת הטכנולוגיה והמערכות המודרניות, ובנוסף 250 מ״ר של רציפים
הפרדה מפלסית 24
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
הפרדה מפלסית 24
הפרדה מפלסית בן מסילת החוף לבין כביש בסמוך למושב אביחיל במקום מפגש 24
חיבורי נמל המפרץ
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
חיבורי נמל המפרץ
מינהלת מטעם חברת נמלי ישראל, התפקיד כולל ניהול של 4 חברות ניהול ב- 4 מקטעי ביצוע
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
לאורך הקו הכחול גדיש נבחרה לנהל ולתכנן שני מקטעים בדרך חברון, חנה וסע נחל שורק, וחנה וסע הר חומה
הארכת רציפים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
הארכת רציפים
ניהול התכנון המוקדם והמפורט של הארכת רציפים במספר תחנות
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
ניהול הקו הסגול של הרכבת הקלה בירושלים, בשלב התכנון המוקדם.
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
גדיש נבחרה לניהול תכנון, ביצוע ופיקוח על שיקום שדרוג והכפלת המסילה בקו בין לוד לאשקלון
הפרדה מפלסית 15
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
הפרדה מפלסית 15
ניהול הביצוע של הפרדה מפלסית במסגרת פרויקט בטיחותי של רכבת ישראל.
חושבים שאנחנו נתאים לפרויקט שלכם?
צרו אתנו קשר