alt

רכבות

הפרדה מפלסית 15

גדיש נבחרה לנהל את הביצוע במסגרת פרויקט בטיחותי של רכבת ישראל. השדרוג כלל גשר באורך של כ- 230 מ"ר וברוחב של 10 מטר ורמפות משני צידיו. הפרויקט ממוקם בסמוך לישוב זיכרון יעקב.

  • שרות: ניהול הביצוע
  • מזמין עבודה: רכבת ישראל
  • היקף כספי: 25 מיליון ₪
  • סטטוס: הסתיים
  • שנים: 2018 - 2020
  • עיר: זכרון יעקב

פרוייקטים נבחרים בתחום

הארכת רציפים
רכבות
הארכת רציפים
ניהול התכנון המוקדם והמפורט של הארכת רציפים במספר תחנות
הרכבת הקלה בירושלים
רכבות
הרכבת הקלה בירושלים
ניהול התכנון, הביצוע והפיקוח, של פינוי התוואי בקו האדום למעבר הרכבת הקלה בירושלים.
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
רכבות
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
ניהול הקו הסגול של הרכבת הקלה בירושלים, בשלב התכנון המוקדם.
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
רכבות
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
לאורך הקו הכחול גדיש נבחרה לנהל ולתכנן שני מקטעים בדרך חברון, חנה וסע נחל שורק, וחנה וסע הר חומה
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
רכבות
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
גדיש נבחרה לניהול תכנון, ביצוע ופיקוח על שיקום שדרוג והכפלת המסילה בקו בין לוד לאשקלון
חניון חנה וסע 4/9-הר חומה
רכבות
חניון חנה וסע 4/9-הר חומה
הקמת חניון חנה וסע 4/9- הר חומה
תחנת האוניברסיטה ת"א
רכבות
תחנת האוניברסיטה ת"א
ניהול הביצוע של תחנה תת קרקעית ממוחשבת, בשטח של כ-800 מ״ר עם קדמת הטכנולוגיה והמערכות המודרניות, ובנוסף 250 מ״ר של רציפים
הפרדה מפלסית 24
רכבות
הפרדה מפלסית 24
הפרדה מפלסית בן מסילת החוף לבין כביש בסמוך למושב אביחיל במקום מפגש 24
חושבים שאנחנו נתאים לפרויקט שלכם?
צרו אתנו קשר