alt

התמחות בקשת רחבה של תחומים

מגוון פרוייקטים נבחרים

מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות

תתי תחומים:

לגדיש ניסיון רב שנים בניהול פרויקטים רכבתיים: ניהול רשת המטרו, ניהול תכנון רכבות קלות, וכמובן רכבות כבדות בהן הקמת תחנות, הקמת מסילות חדשות, הפרדות מפלסיות ועוד.

חיבורי נמל המפרץ
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות תשתיות
חיבורי נמל המפרץ
מינהלת מטעם חברת נמלי ישראל, התפקיד כולל ניהול של 4 חברות ניהול ב- 4 מקטעי ביצוע
מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
חניון חנה וסע 4/9-הר חומה
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות רכבות
חניון חנה וסע 4/9-הר חומה
הקמת חניון חנה וסע 4/9- הר חומה
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות רכבות
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
ניהול הקו הסגול של הרכבת הקלה בירושלים, בשלב התכנון המוקדם.
הארכת רציפים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות רכבות
הארכת רציפים
ניהול התכנון המוקדם והמפורט של הארכת רציפים במספר תחנות
הפרדה מפלסית 24
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות רכבות
הפרדה מפלסית 24
הפרדה מפלסית בן מסילת החוף לבין כביש בסמוך למושב אביחיל במקום מפגש 24
הפרדה מפלסית 15
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות רכבות
הפרדה מפלסית 15
ניהול הביצוע של הפרדה מפלסית במסגרת פרויקט בטיחותי של רכבת ישראל.
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות רכבות
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
גדיש נבחרה לניהול תכנון, ביצוע ופיקוח על שיקום שדרוג והכפלת המסילה בקו בין לוד לאשקלון
תחנת האוניברסיטה ת"א
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות רכבות
תחנת האוניברסיטה ת"א
ניהול הביצוע של תחנה תת קרקעית ממוחשבת, בשטח של כ-800 מ״ר עם קדמת הטכנולוגיה והמערכות המודרניות, ובנוסף 250 מ״ר של רציפים