alt

מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות

קו סגול-רכבת קלה-ירושלים

גדיש אחראית על ניהול הקו הסגול בשלב התכנון המוקדם. הקו הסגול הינו קו רכבת קלה חדש בירושלים. מדובר בקו רכבת רוחבי הממוקם בדרומה של העיר. הקו מחבר מספר מוקדים משמעותיים בדרומה של העיר. הקו מתחיל בביה"ח הדסה ממשיך לאזור מלחה ומגיע עד לאזור התעסוקה של תלפיות. בימים אלו בוחנים הארכה של הקו לשכונת ארמון הנציב.

  • שרות: ניהול התכנון המוקדם
  • מזמין עבודה: תכנית אב לתחבורה
  • היקף כספי: כ 5.5 מילארד ₪
  • סטטוס: סוף תכנון
  • שנים: 2019 - 2025
  • עיר: ירושלים

פרוייקטים נבחרים בתחום

מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
גדיש נבחרה לניהול תכנון, ביצוע ופיקוח על שיקום שדרוג והכפלת המסילה בקו בין לוד לאשקלון
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
לאורך הקו הכחול גדיש נבחרה לנהל ולתכנן שני מקטעים בדרך חברון, חנה וסע נחל שורק, וחנה וסע הר חומה
חיבורי נמל המפרץ
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
חיבורי נמל המפרץ
מינהלת מטעם חברת נמלי ישראל, התפקיד כולל ניהול של 4 חברות ניהול ב- 4 מקטעי ביצוע
מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
הארכת רציפים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
הארכת רציפים
ניהול התכנון המוקדם והמפורט של הארכת רציפים במספר תחנות
כביש 1000
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
כביש 1000
גדיש נבחרה לנהל את התכנון ולבצע ניהול ופיקוח על הביצוע לכביש 1000 אשר בוצע כחלק משכונת שחמון 2, אילת.
הפרדה מפלסית 24
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
הפרדה מפלסית 24
הפרדה מפלסית בן מסילת החוף לבין כביש בסמוך למושב אביחיל במקום מפגש 24
הפרדה מפלסית 15
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
הפרדה מפלסית 15
ניהול הביצוע של הפרדה מפלסית במסגרת פרויקט בטיחותי של רכבת ישראל.
מנהלת תת"ל 65 א'- הכפלת מסילות החוף
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
מנהלת תת"ל 65 א'- הכפלת מסילות החוף
מינהלת מטעם חברת נמלי ישראל, התפקיד כולל ניהול של 4 חברות ניהול ב- 4 מקטעי ביצוע
הרכבת הקלה בירושלים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
הרכבת הקלה בירושלים
ניהול התכנון, הביצוע והפיקוח, של פינוי התוואי בקו האדום למעבר הרכבת הקלה בירושלים.
תחנת האוניברסיטה ת"א
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
תחנת האוניברסיטה ת"א
ניהול הביצוע של תחנה תת קרקעית ממוחשבת, בשטח של כ-800 מ״ר עם קדמת הטכנולוגיה והמערכות המודרניות, ובנוסף 250 מ״ר של רציפים
חושבים שאנחנו נתאים לפרויקט שלכם?
צרו אתנו קשר