alt

רכבות

תחנת האוניברסיטה ת"א

גדיש נבחרה לניהול הביצוע של תחנה תת קרקעית ממוחשבת, בשטח של כ-800 מ״ר עם קדמת הטכנולוגיה והמערכות המודרניות, ובנוסף 250 מ״ר של רציפים. נקודת מפגש למסילה הפרברית עם המסילה העירונית. מנהרות הגישה לתחנה משני צידי האיילון בוצעו בשיטת הדחיקה.

  • שרות: ניהול הביצוע
  • מזמין עבודה: רכבת ישראל
  • היקף כספי: 36 מיליון ₪
  • סטטוס: הסתיים
  • שטח: 800 מ"ר + 250 מ"ר רציפים
  • עיר: תל אביב