alt

מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות

תחנת האוניברסיטה ת"א

גדיש נבחרה לניהול הביצוע של תחנה תת קרקעית ממוחשבת, בשטח של כ-800 מ״ר עם קדמת הטכנולוגיה והמערכות המודרניות, ובנוסף 250 מ״ר של רציפים. נקודת מפגש למסילה הפרברית עם המסילה העירונית. מנהרות הגישה לתחנה משני צידי האיילון בוצעו בשיטת הדחיקה.

  • שרות: ניהול הביצוע
  • מזמין עבודה: רכבת ישראל
  • היקף כספי: 36 מיליון ₪
  • סטטוס: הסתיים
  • שטח: 800 מ"ר + 250 מ"ר רציפים
  • עיר: תל אביב

פרוייקטים נבחרים בתחום

מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
מנהלת רשת המטרו-"מיטב"
הרכבת הקלה בירושלים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
הרכבת הקלה בירושלים
ניהול התכנון, הביצוע והפיקוח, של פינוי התוואי בקו האדום למעבר הרכבת הקלה בירושלים.
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
גדיש נבחרה לניהול תכנון, ביצוע ופיקוח על שיקום שדרוג והכפלת המסילה בקו בין לוד לאשקלון
חיבורי נמל המפרץ
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
חיבורי נמל המפרץ
מינהלת מטעם חברת נמלי ישראל, התפקיד כולל ניהול של 4 חברות ניהול ב- 4 מקטעי ביצוע
הארכת רציפים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
הארכת רציפים
ניהול התכנון המוקדם והמפורט של הארכת רציפים במספר תחנות
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
לאורך הקו הכחול גדיש נבחרה לנהל ולתכנן שני מקטעים בדרך חברון, חנה וסע נחל שורק, וחנה וסע הר חומה
הפרדה מפלסית 24
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
הפרדה מפלסית 24
הפרדה מפלסית בן מסילת החוף לבין כביש בסמוך למושב אביחיל במקום מפגש 24
הפרדה מפלסית 15
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
הפרדה מפלסית 15
ניהול הביצוע של הפרדה מפלסית במסגרת פרויקט בטיחותי של רכבת ישראל.
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
מטרו, רכבות כבדות ורכבות קלות
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
ניהול הקו הסגול של הרכבת הקלה בירושלים, בשלב התכנון המוקדם.
חושבים שאנחנו נתאים לפרויקט שלכם?
צרו אתנו קשר