alt

רכבות

הארכת רציפים

קבוצת גדיש אחראית על ניהול התכנון המוקדם והמפורט של הארכת רציפים במספר תחנות, פרויקט הארכת רציפים הינו מורכב מבחינה הנדסית וביצועית, ועשוי לתרום להפחתת העומס והגדלה של מספר הנוסעים.

הארכת הרציפים המתוכננת הינה כ-300 מ' לכל תחנה, לרבות טיפול בתשתיות קיימות וקירוי. הארכת הרציפים עתידה להתבצע תוך המשך תפעולן השוטף של התחנות.

  • שרות: ניהול תכנון ניהול ביצוע, פיקוח
  • מזמין עבודה: רכבת ישראל
  • היקף כספי: כ-100 מיליון ₪ לכלל הפרויקטים
  • סטטוס: בביצוע
  • שנים: 2020-2022
  • עיר: פריסה ארצית

פרוייקטים נבחרים בתחום

הפרדה מפלסית 15
רכבות
הפרדה מפלסית 15
ניהול הביצוע של הפרדה מפלסית במסגרת פרויקט בטיחותי של רכבת ישראל.
הרכבת הקלה בירושלים
רכבות
הרכבת הקלה בירושלים
ניהול התכנון, הביצוע והפיקוח, של פינוי התוואי בקו האדום למעבר הרכבת הקלה בירושלים.
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
רכבות
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
ניהול הקו הסגול של הרכבת הקלה בירושלים, בשלב התכנון המוקדם.
תחנת האוניברסיטה ת"א
רכבות
תחנת האוניברסיטה ת"א
ניהול הביצוע של תחנה תת קרקעית ממוחשבת, בשטח של כ-800 מ״ר עם קדמת הטכנולוגיה והמערכות המודרניות, ובנוסף 250 מ״ר של רציפים
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
רכבות
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
לאורך הקו הכחול גדיש נבחרה לנהל ולתכנן שני מקטעים בדרך חברון, חנה וסע נחל שורק, וחנה וסע הר חומה
חניון חנה וסע 4/9-הר חומה
רכבות
חניון חנה וסע 4/9-הר חומה
הקמת חניון חנה וסע 4/9- הר חומה
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
רכבות
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
גדיש נבחרה לניהול תכנון, ביצוע ופיקוח על שיקום שדרוג והכפלת המסילה בקו בין לוד לאשקלון
הפרדה מפלסית 24
רכבות
הפרדה מפלסית 24
הפרדה מפלסית בן מסילת החוף לבין כביש בסמוך למושב אביחיל במקום מפגש 24
חושבים שאנחנו נתאים לפרויקט שלכם?
צרו אתנו קשר