alt

חדשות וארועים

פינה מקצועית עם חבר הנהלה- אדניאל עופר
alt
01/02/23
פינה מקצועית עם חבר הנהלה -מנהל תחום בטיחות- דניאל עופר
הפעם בפינתו המקצועית , נפגשנו עם דניאל עופר מנהל תחום הבטיחות בקבוצת גדיש בעל 10 שנות וותק בתחום הבטיחות
טיפ לתחילת הדרך בתפקיד- "כל ההתחלות קשות" אהיה אופטימי, נסה להבין את התמונה הכוללת בתפקידך ובמקום העבודה, הפגן מוטיבציה גבוהה להצלחתך בתפקיד, שתף את הידע שצברת ואת ניסיונך המקצועי בפרויקטים, צור קשרי חברות טובים עם העובדים והמנהלים בחברה, תהיה חיובי ואופטימי, תקשורתי עם אנרגיות חיוביות לחברך לעבודה.
ממה אתה הכי נהנה בעבודה? מה מניע אותך? ניהול תחום הבטיחות בקבוצת גדיש כרוך באחריות רבה, דורש מקצועיות, ולהיות עדכני לגבי החוקים והתקנות בניהול בטיחות, תפקידי המקצועי הינו דינמי וחולש על הרבה תחומים בפרויקטים שונים, החל מביצוע עבודות תשתית להקמת שכונות ועד הקמת גשרים מורכבים, חיבורי תשתית לנמל המפרץ ועוד, גיוון הנושאים בפרויקטים השונים גורם לתפקיד שלי להיות מאתגר ומעניין, שיתוף הפעולה עם מנהלי הפרויקטים והמפקחים, ההנהלה שמפרגנת בקבוצת גדיש מניע אותי קדימה להצלחתי בתפקיד.
מה האתגר הכי גדול עבורך? קבוצת גדיש מתקדמת בצעדים גדולים בפרויקט רשת "המטרו" תחום זה הוא חדש עבורי, ולכן הוא מעניין אותי ומאתגר אותי ללמוד את תהליכי הביצוע בו, היערכות תחום הבטיחות בפרויקט ושיתוף פעולה עם כלל צוות העובדים בפרויקט המטרו.
עם איזה מכשול או קושי התמודדת ואיך? בניהול בטיחות ישנם לא מעט התנגדויות מצד קבלני הביצוע, העובדים והמנהלים בשטח הפרויקטים.
דרישות עמידה בחוקי הבטיחות, עבודה על פי נהלי בטיחות, סקרי סיכונים, תכנית בטיחות וכו.. לא תמיד מתקבלות בשיתוף פעולה, בשל העובדה שרוב פעולות אלה גוזלות זמן וכסף ולא כולם רואים בביצוע דרישות אלה פעילות חשובה.
עליך לגלות את כישורך האישיים - הפגנת אסרטיביות, כושר שכנוע והצגת הנתונים לצורך יישום הבטיחות בשטח.
איפה אתה רואה את עצמך בהמשך? איזה פרויקט או תפקיד היית רוצה לעשות בהמשך?
יש לי סיפוק רב מתפקידי המקצועי בניהול הבטיחות בקבוצת גדיש, אני רוצה להמשיך בתפקידי כמנהל תחום הבטיחות, במקצועיות ויעילות תוך שיתוף פעולה עם הדרישות של הנהלת קבוצת גדיש,
איזה שינוי היית מאחל לענף שלנו?
חברות ניהול ופיקוח פרויקטים מתמודדים עם לא מעט דרישות רגולטוריות הגורמות לא פעם לעיכוב בביצוע הפרויקט, החל משלב המכרזים, דרך תכנון ביצוע הפרויקט ובשלבים המעשיים בפרויקט.אני מאחל לכולנו הצלחה בעמידה ביעדים ובלוח הזמנים בפרויקטים, ללא עיכובים וללא שינויים מפתיעים.
הנהלת קבוצת גדיש שואפת למצוינות וזו הגישה הנכונה להתקדמות החברה, הנהלת גדיש מכשירה ומפתחת את המנהלים שלה למקצועיות וחשיבה יצירתית ופיתוח מנהלים, תכונות אלה מבדילים את קבוצת גדיש מחברות אחרות, וכך תהיה לגדיש עדיפות לקבל ולבצע פרויקטים מורכבים נוספים בעתיד בארץ ומחוץ.
מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים?
חשוב לזכור שהחיים הם דינמיים, רצופים בהצלחות אך לעיתים לצערנו גם בכישלונות, חשוב ללמוד לקח ולהפיק מסקנות מזמנים קשים באשר הם, להרים את הראש, להיות אופטימיים ולהמשיך הלאה ולהתקדם ללא חשש במוטיבציה גבוהה להצלחה.
מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?
הראה תכנית עבודה שנתית ברורה שברצונך לבצע, שלוט באופי התפקיד שלך ויישם את המשימות והיעדים שהצבת ע"פ עמידה בלוח זמנים, למד באופן ברור את הגדרת תפקידך וסמכויותיך ופעל על-פיהן בעבודתך השוטפת, הצב לעצמך יעדים ומטרות להתקדמות בתפקיד, תשאף למצוינות בתפקידך, שתף פעולה עם העובדים סביבך ועם ההנהלה, עזור לחברה לקדם ולבצע משימות ביעילות מתוך ניסיונך האישי וכך תתקדם בהערכה עצמית גבוה.
חזרה לכתבות ואירועים

חדשות ואירועים נוספים

הדרך לביצוע פרויקטים במהירות ובקלות – חברה מנהלת. מאמר דעה בכלכליסט
הדרך לביצוע פרויקטים במהירות ובקלות – חברה מנהלת. מאמר דעה בכלכליסט
כתבה | 17/03/21
חברה מנהלת – מה זה אומר? הכל תחת מטריה אחת, גדיש מנהלת עבור הלקוח את כל העבודה, החל משלב התב"ע ועד לשלב הביצוע, כולל ההתקשרויות, החוזים, הערבויות וכו' .
פודקאסט-משק התשתיות והבנייה בעשורים 2020-2050 – משבר או הזדמנות?
פודקאסט-משק התשתיות והבנייה בעשורים 2020-2050 – משבר או הזדמנות?
כתבה | 20/09/21
בשבוע שעבר נערך פודקאסט עם ניסן שטראוכלר מטעם דאן אנד ברדסטריט וכלכליסט ומנכ"ל קבוצת גדיש משה בנג'ו. מוזמנים לשמוע ולהתרשם מפודקאסט מקצועי ואיכותי בנושא משק התשתיות והבנייה בעשורים 2020-2050
מנהיגות ואומץ ניהולי
מנהיגות ואומץ ניהולי
כתבה | 12/12/19
מנהיגות ואומץ ניהולי ? לנו יש אחד כזה, מוזמנים להתרשם בכתבה המצורפת