alt

חדשות וארועים

הדרך לביצוע פרויקטים במהירות ובקלות – חברה מנהלת. מאמר דעה בכלכליסט
alt
17/03/21
חברה מנהלת – מה זה אומר? הכל תחת מטריה אחת, גדיש מנהלת עבור הלקוח את כל העבודה, החל משלב התב"ע ועד לשלב הביצוע, כולל ההתקשרויות, החוזים, הערבויות וכו' .

מאמר דעה בכלכליסט/ מאת יעקב סנדרובסקי, בשיתוף Dun's 100

בעשורים הקרובים אוכלוסיית ישראל תכפיל את עצמה, והצורך בדירות, כבישים, מבני ציבור ותחבורה ציבורית יגדל משמעותית. בנוסף, בעקבות משבר הקורונה, המדינה הכריזה כי בכוונתה להוציא לפועל מספר רב של פרויקטיי תשתיות בהיקפים של מילארדי שקלים וזאת על מנת לאושש את המשק. על מנת לקדם פרויקטים מורכבים אלו ידרשו יכולות ניהול גבוהות וחברות שיודעות לספק "פתרון כולל" תחת קורת גג אחת (One Stop Shop).

 

למאמר המלא

חזרה לכתבות ואירועים

חדשות ואירועים נוספים

פינה מקצועית עם חבר הנהלה- משה בנג'ו
פינה מקצועית עם חבר הנהלה- משה בנג'ו
כתבה | 19/11/20
קבוצת גדיש מושתתת על הון אנושי איכותי ביותר וזאת אחת הסיבות המרכזיות להצלחתנה מזה שנים רבות. מעת לעת נציג בפניכם ראיון אישי קצר עם אנשי הקבוצה הנהדרים שלנו. בחרנו לפתוח עם מי שמוביל את קבוצת גדיש כיום, מנכ"ל הקבוצה אינג' משה בנג'ו.
פינה מקצועית עם חברת הנהלה-גל בלונדר
פינה מקצועית עם חברת הנהלה-גל בלונדר
כתבה | 20/05/21
הפעם בפינתו המקצועית נערך ראיון עם גל בלונדר, סמנכ"לית משאבי אנוש, איכות ובטיחות בקבוצת גדיש, בתפקידה הנוכחי כשנתיים וחצי. גל התחילה דרכה בעולם ההנדסה האזרחית כבר בשנת 2006, ויש לה ניסיון בתפקידי ניהול משאבי אנוש בחברות הנדסה, חברות קבלניות ואף בחברה בינלאומית בתחום מוצרי הצריכה.
מן העתונות- כתבות שונות על זכיית קבוצת גדיש בפרויקט המטרו
מן העתונות- כתבות שונות על זכיית קבוצת גדיש בפרויקט המטרו
כתבה | 30/11/21
גדיש ואגיס הותירו מאחור שלוש קבוצות אחרות, הן יופקדו על ניהול הפרויקט בפועל, הכולל פרסום מכרזים, גיוס כוח אדם, גיבוש תקציבים והכנת לוחות זמנים מפורטים.