alt

חדשות וארועים

פינה מקצועית עם חברת הנהלה-גל בלונדר
alt
20/05/21
הפעם בפינתו המקצועית נערך ראיון עם גל בלונדר, סמנכ"לית משאבי אנוש, איכות ובטיחות בקבוצת גדיש, בתפקידה הנוכחי כשנתיים וחצי. גל התחילה דרכה בעולם ההנדסה האזרחית כבר בשנת 2006, ויש לה ניסיון בתפקידי ניהול משאבי אנוש בחברות הנדסה, חברות קבלניות ואף בחברה בינלאומית בתחום מוצרי הצריכה.

*תני טיפ למישהו בתחילת הדרך: להקשיב, לפתוח את העיניים הפה והאוזניים כדי לשאול ולשמוע וללמוד. להבין שכדי להיות מקצועי בתפקידך, נדרשת סבלנות ואורך רוח, לוקח זמן ללמוד ולהתנסות, ואפשר וצריך ללמוד מכל אחד ואחת שפוגשים בדרך.

אני מאד אוהבת את העבודה שלי, אני עובדת עם אנשים- וזה כייף גדול. אני קמה בבוקר עם חיוך ומדברת על העבודה שלי בעיניים נוצצות כי אני מרגישה שאני עושה שינוי ותורמת.

*ממה את הכי נהנת בעבודה? מה מניע אותך? אני הכי נהנית כשאני רואה את הפירות של תהליכים שעזרתי לייצר ולהטמיע. כשאני רואה עובדים שמתקדמים בתפקידם בגדיש ומצליחים, או כשאני עוזרת למנהל או לעובד להתמודד עם אתגר או קושי. יש המון הנאה בתפקיד שלי. יש לי מוטיבציה מאד גדולה שמבוססת על אמונה ואמון באנשים, שהם טובים, מסוגלים ויכולים, ולפעמים זקוקים לחיזוק או להכוונה כדי להגיע ליעדם, וזה מה שמניע אותי.

*מה האתגר הכי גדול עבורך? האתגר הכי גדול בעיני הוא לייצר אמון במקום שבו יש חוסר אמון, חששות ופחדים. האתגר הוא להראות לצד השני שניתן לעשות דברים אחרת, ביחד, בשקיפות, בצורה שכולם מרוויחים , ולייצר הדדיות , מחויבות ומחוברות בין הצדדים סביב מטרה משותפת.

*עם איזה מכשול או קושי התמודדת ואיך? אחד המכשולים הכי גדולים הוא בכניסה לארגון חדש, לא תמיד מבינים מה זה משאבי אנוש, למה צריך את זה בכלל ומה התרומה שלך "הרי הסתדרנו יופי גם לפניך..."

זה דורש התמדה וכוח רצון, אמונה בעצמך ובמה שאתה מביא איתך, זה דורש מקצועיות גבוהה, אכפתיות רבה, אורך רוח וסבלנות כמובן, ואיך לא- אנשים טובים לעשות את זה איתם!

*איפה את רואה את עצמך בהמשך? או איזה תפקיד היית רוצה לעשות בהמשך? אני רואה את עצמי ממשיכה לעשות את מה שאני אוהבת, תפקידי ניהול משאבי האנוש מגוונים מאד גם ככה ומספקים אותי מאד. בנוסף בגדיש אני גם מטפלת בנושאים נוספים כחברת הנהלה, כמו איכות, בטיחות ושיווק. ביחד באמת שיש לי עבודה מספקת, מאתגרת ומהנה

*איזה שינוי היית מאחלת לענף שלנו? ענף ההנדסה האזרחית הוא מהמרתקים והמורכבים שיש, הוא דורש יכולות רבות, של ניהול בראש ובראשונה וגם יכולות מקצועיות. אני מאחלת לנו שעוד אנשים, ובעיקר נשים, ילמדו הנדסה אזרחית וירצו לעסוק בתחום מרתק זה, כי יש לנו מחסור מאד גדול במהנדסים במדינה ומנגד יש הרבה מאד פרויקטים גדולים שהמדינה זקוקה להם. כמובן שאני גם מקווה שרמת ההשקעה בבטיחות ובתהליכי איכות בבניה תעלה משמעותית , דבר שיוביל לפחות נזקים בגוף וברכוש, לקיצור לוחות זמנים ולעמידה ביעדים הרבים שיש בפנינו.

*מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים? הכי חשוב לזכור להאמין בעצמך! אם אין אני לי- מי לי? קודם כל תאמין, ואז הסביבה תאמין בך גם והשמיים הם הגבול! אני גם מאמינה שכשמישהו מראה שהוא מאמין בעצמו, רוצה, מסוגל ומוכן להשקיע, יהיו את אלו שיבואו לקראתו ויתנו לו את ההזדמנות להצליח.

*מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו? למנהל בתחילת דרכו אני אמליץ קודם כל להיות בן אדם, תמיד. להקשיב לעובדיו, ללמוד להכיר אותם לעומק ולדאוג להם כאילו היו בני משפחתו. להבין מה מניע את אנשיו, מה מייצר בהם מוטיבציה, ולדאוג שיהיה להם את כל המרכיבים הדרושים להם כדי להצליח, לתת להם את כל הכלים והתמיכה שהוא יכול.

חזרה לכתבות ואירועים

חדשות ואירועים נוספים

פינה מקצועית עם חבר הנהלה- משה בנג'ו
פינה מקצועית עם חבר הנהלה- משה בנג'ו
כתבה | 19/11/20
קבוצת גדיש מושתתת על הון אנושי איכותי ביותר וזאת אחת הסיבות המרכזיות להצלחתנה מזה שנים רבות. מעת לעת נציג בפניכם ראיון אישי קצר עם אנשי הקבוצה הנהדרים שלנו. בחרנו לפתוח עם מי שמוביל את קבוצת גדיש כיום, מנכ"ל הקבוצה אינג' משה בנג'ו.
השקת מיתוג קבוצת גדיש החדש
השקת מיתוג קבוצת גדיש החדש
אירוע | 27/06/21
שבוע השקת הלוגו החדש של קבוצת גדיש, עליו עמלנו מספר חודשים, יצא לדרך. הלוגו החדש מסמל עבורנו התחדשות, צמיחה ופתיחת דלתות ללקוחות ולשותפויות חדשות שבדרך! השבוע התחיל בחשיפת הלוגו המרגשת שערך בנג'ו המנכ"ל לעובדים ב"live", ותקשור הלוגו החדש במייל לכלל הלקוחות שלנו ששמחו יחד איתנו. במקביל דאגנו להחלפת השלטים במשרדים ובאתרים, חילקנו השבוע בכל הסניפים […]
פורום DUNS 100
פורום DUNS 100
אירוע | 09/05/22
פורום duns 100 כינס את בכירי ענף ההנדסה כדי לדון על התרומה של שיטת המכרזים לעליית המחירים בענף, על הקושי של הצעירים לרכוש דירה, על השפעת הקורונה והמלחמה ברוסיה, על מחירי תשומות הבנייה ועל הנושאים הבוערים בתחום.       למאמר המלא