alt

חדשות וארועים

פינה מקצועית עם חבר הנהלה- משה בנג'ו
alt
19/11/20
קבוצת גדיש מושתתת על הון אנושי איכותי ביותר וזאת אחת הסיבות המרכזיות להצלחתנה מזה שנים רבות. מעת לעת נציג בפניכם ראיון אישי קצר עם אנשי הקבוצה הנהדרים שלנו. בחרנו לפתוח עם מי שמוביל את קבוצת גדיש כיום, מנכ"ל הקבוצה אינג' משה בנג'ו.

משה בנג'ו, מנכ"ל קבוצת גדיש, הוא מהנדס אזרחי (תואר ראשון ותואר שני בהצטיינות יתירה), בוגר הטכניון עם כ- 33 שנות ניסיון. שאלנו אותו מספר שאלות שיוכלו להאיר את עיננו:

  1. ממה אתה הכי נהנה בעבודה? מה מניע אותך?
  • עיצוב ופיתוח קבוצת הנדסה מובילה במדינת ישראל.
  • המניע המרכזי – תשוקה ואהבת המקצוע המדהים בו אנו עוסקים.
  1. מהן החוזקות המשמעותיות של הקבוצה בעיניך ?

קבוצה ניהולית בעלת לכידות פנימית גבוהה, רמה גבוהה של המרכיב האנושי המקצועי, בצד תודעת שירות גבוהה. ניסיון ניהולי ומקצועי מגוון ביותר ופריסה ארצית – מרמת הגולן ועד אילת.

  1. מהם המהלכים המרכזיים שנעשו לאחרונה ויובילו להתחזקות הקבוצה בשנים הקרובות ?

התאמת המבנה הארגוני של הקבוצה למציאות המשתנה ולאתגרים שמציב השוק, בצד גיוס כח אדם איכותי ופיתוחו.

4.מהם האתגרים המרכזיים של הקבוצה בשנים הקרובות?

חיזוק יכולות הקבוצה בהתמודדות מול מגוון פרויקטי התשתיות והבניה במדינת ישראל, הן במגזר הפרטי והן במגזר הביטחוני. העצמת חוסנה של קבוצת גדיש כקבוצה ניהולית מובילה באיכות המרכיב האנושי שלה, בפיתוחו ולכידותו.

5.עם איזה אתגר (מכשול) או קושי התמודדת ואיך?

המסלול המקצועי רווי באתגרים ואין ספור מכשולים. אתגר בולט במיוחד, שאני יכול לציין הינו תכנון והקמת קוו הרכבת הקלה הראשון במדינת ישראל – הקוו האדום בירושלים. הכל היה ראשוני באותה עת, החל מהרגולציה , דרך חוסר אמון מוחלט שזה יכול לעבוד ולהצליח וכלה בהתמודדות מול קשיי היום יום בעבודה בעיר מורכבת ומסובכת כמו ירושלים. המפתח להצלחה היה טמון, איך לא, ב"נבחרת" של אנשים מעולה ומגובשת, שיכלה לכל מכשול ולכל אתגר שפרויקט זה הציג. פרויקט הרכבת הקלה זכה במקום הראשון, מתוך כ- 82 פרויקטים שהוצגו, בתחרות בינלאומית לרכבות קלות בלונדון בשנת 2015. הפרויקט הציג שיא בכמות משתמשים יומיים – כ 170,000 נוסעים יומיים, אל מול יעד של כ 100,000 נוסעים ביום וכמובן שהוא שינה את פניה של עיר הבירה שלנו לתמיד.

6.מה האתגר הכי גדול עבורך?

עיצוב ופיתוח המרכיב האנושי בקבוצה מתוך כוונה להכין את הקבוצה לגל עצום של פרויקטים ואתגרים הנדסיים הצפויים לכולנו בעשור הקרוב.

7.איפה אתה רואה את עצמך בהמשך? איזה פרויקט או תפקיד היית רוצה לעשות בהמשך?

אני רואה עצמי ממשיך כמנכ"ל קבוצת גדיש ושואף לשלב פעילות יזמית משמעותית, במגוון דיסציפלינות, כחלק בלתי נפרד מהפורטפוליו של הקבוצה.

8.איזה שינוי היית מאחל לענף שלנו?

אינטגריטי והתמקצעות בצד תודעת שירות ובטיחות גבוהים.

9.מה חשוב לזכור גם בזמנים קשים?

הקושי מעיד על כך שהארגון נמצא בכיוון הנכון. מנהיגות איכותית תדע לנווט את הספינה למקום הראוי לה ולהשרות שלווה, ביטחון ואמונה בקרב אנשיה ולקוחותיה בזמני משבר.

10.מהן המלצותיך למנהל בתחילת דרכו?

הקשב בצניעות ובהערכה לעובדים וללקוחות, התווה מדיניות ברורה ושקופה, התווה חזון ברור ופעל בעוצמה לממש את בניין הלבנים הגדולות. זכור כי רק עבודת צוות אמיתית, תבדל את החברה מול מתחריה. למד לאזן בין הקריירה לחיים האישיים.

11.תן טיפ למישהו בתחילת הדרך:

להשקיע לעומק ואת כל כולך בכל תחנה מקצועית ולא לרוץ ולמהר לתחנה הבאה.

היה פתוח, קשוב וסקרן ולמד, ללא הפסק, מכל הסובבים אותך.

 

 

 

חזרה לכתבות ואירועים

חדשות ואירועים נוספים

הכנס ה-12 לבנייה ותשתיות
הכנס ה-12 לבנייה ותשתיות
אירוע | 11/11/21
קבוצת גדיש בכנס הכנס ה-12 לבנייה ותשתיות
פינה מקצועית עם חבר הנהלה- עוזי חדד
פינה מקצועית עם חבר הנהלה- עוזי חדד
כתבה | 21/01/21
והפעם בפינתנו המקצועית ערכנו ראיון אישי עם עוזיאל חדד- סמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי. עוזיאל עובד בקבוצת גדיש החל משנת 2008, ומשמש סמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי מזה כ-3 שנים. עוזיאל ענה לנו על מס' שאלות, שהתשובות שלהם השאירו בנו הרבה נקודות למחשבה(:
יום גיבוש מטה 08.06.2021
יום גיבוש מטה 08.06.2021
אירוע | 08/06/21
לאחר שנה בה לא נפגשנו במסגרת ימי גיבוש, שבוע עבר נפגשו כל עובדי המטה ליום גיבוש בו ערכנו סדנת בישול. הקבוצה נפגשה בשעות הבוקר בבית שימור יפיפה בתל אביב יפו –"מבשלים חוויה" והתנסו בסדנה איטלקית שכללה : פסטות, פיצות, יין טוב ועוד…. במסגרת יום הגיבוש, כהרגלה של קבוצת גדיש, ציינו את המצטיין/ת מטה שלנו- רונית […]