תפריט
פרוייקטים

רכבות

תחנת האוניברסיטה ת"א

תחנה תת קרקעית ממוחשבת, בשטח של כ-800 מ״ר תת קרקעית עם קדמת הטכנולוגיה והמערכות המודרניות, ובנוסף 250 מ״ר של רציפים. נקודת מפגש למסילה הפרוורית עם המסילה העירונית. מנהרות הגישה לתחנה משני צידי האיילון בוצעו בשיטת הדחיקה, היקף כספי כ-36 מליון ש״ח.

תחנת הרכבת ההגנה

הקבוצה פיקחה על הקמת התחנה, הממוקמת מעל נחל איילון ונמצאת בין שני המסלולים של נתיבי איילון. התחנה מתחברת לתחנת האוטובוס המרכזית, כיום פרוסים בה שתי מסילות, בעתיד יעברו בה 4 מסילות, תקציב שלב א׳ עמד על כ-15 מליון ש״ח.

הרכבת הקלה בירושלים

הרכבת הקלה בירושלים היא מערך תחבורה ציבורית להסעת המונים בירושלים באמצעות רכבת קלה. הרכבת הקלה היא חלק מתוכנית תחבורתית כוללת בעיר, שמלבד הרכבת הקלה כוללת גם תכנון לבניית נתיבי תחבורה ציבורית (נת"צ) וסלילת כבישי טבעת חיצוניים סביב העיר. תוכנית האב הוכנה עוד בשנת 1995 תחת ראש העירייה דאז, אהוד אולמרט, ואושרה על ידי הממשלה ב־1998. עבודות התשתית החלו בפועל בשנת 2000 ותוכננו להסתיים עד 2006, אך התארכו עד לקיץ 2011, אז החל הקו הראשון (הקו האדום) של הרכבת לשרת את ציבור הנוסעים. מיזם זה הוא מיזם הרכבת הקלה הראשון בישראל. היקף הנוסעים הממוצע ברכבת עומד על 130 אלף נוסעים ביום

מתחח הרכבת בלוד

הקמת מוסך לבקרונות דו קומתיים וסככה לטיפול בקטרים במתחם הרכבת בלוד. המוסך משתרע על שטח של כ - 2,700 מ"ר וכולל שלושה בורות טיפול לקרונות דו קומתיים באורך של כ - 140 מ', מעבדות שרות, מחסן חלקי חילוף, משרדי הנהלה, אולם ישיבות וחדר אוכל. העבודות כללו התקנת מערכות מיוחדות של אויר דחוס ושטיפה בלחץ. כמו כן שוחזר מבנה מנדטורי מצופה אבן פראית שהוסב למשרדי הנהלת מחלקת הנוסעים.

מסילת הרכבת לוד - רחובות - אשדוד - אשקלון

שיקום שדרוג והכפלת המסילה בקו בין לוד לאשקלון באורך של כ-60 ק״מ בהיקף כספי של כ-700 מליון ש״ח. התוואי מתחיל בתחנת הרכבת בלוד עובר דרך באר יעקב, רחובות, יבנה, צומת פלשת, אשדוד ומסתיים באשקלון. לאורך התוואי: 6 מבני תחנות רכבת, 4 גשרים, מעבירי מים, מבני שליטה ובקרה ותשתיות למערכת תקשורת. כמו כן, טיפול נופי ושיחזור מבנים מנדטוריים.

רכבת הפרוורים תל אביב - כפר סבא

קו רכבת כבדה הקמת תשתית מסילתית לשתי מסילות לאורך תוואי של כ-30 ק״מ. התוואי מתחיל בתחנת רכבת האוניברסיטה בתל-אביב, עובר דרך בני ברק, פתח תקווה, ראש העין ומסתיים בתחנת רכבת סוקולוב בכפר סבא וכולל: 9 גשרים, 8 מבני תחנות רכבת, 2 מבני שליטה ובקרה, תשתית למערכות תקשורת, מעבירי מים וטיפול נופי. בהיקף כספי של כ-770 מליון ש”ח.

תחנת האוניברסיטה ת"א

תחנה תת קרקעית ממוחשבת, בשטח של כ-800 מ״ר תת קרקעית עם קדמת הטכנולוגיה והמערכות המודרניות, ובנוסף 250 מ״ר של רציפים. נקודת מפגש למסילה הפרוורית עם המסילה העירונית. מנהרות הגישה לתחנה משני צידי האיילון בוצעו בשיטת הדחיקה, היקף כספי כ-36 מליון ש״ח.

תחנת הרכבת ההגנה

הקבוצה פיקחה על הקמת התחנה, הממוקמת מעל נחל איילון ונמצאת בין שני המסלולים של נתיבי איילון. התחנה מתחברת לתחנת האוטובוס המרכזית, כיום פרוסים בה שתי מסילות, בעתיד יעברו בה 4 מסילות, תקציב שלב א׳ עמד על כ-15 מליון ש״ח.

הרכבת הקלה בירושלים

הרכבת הקלה בירושלים היא מערך תחבורה ציבורית להסעת המונים בירושלים באמצעות רכבת קלה. הרכבת הקלה היא חלק מתוכנית תחבורתית כוללת בעיר, שמלבד הרכבת הקלה כוללת גם תכנון לבניית נתיבי תחבורה ציבורית (נת"צ) וסלילת כבישי טבעת חיצוניים סביב העיר. תוכנית האב הוכנה עוד בשנת 1995 תחת ראש העירייה דאז, אהוד אולמרט, ואושרה על ידי הממשלה ב־1998. עבודות התשתית החלו בפועל בשנת 2000 ותוכננו להסתיים עד 2006, אך התארכו עד לקיץ 2011, אז החל הקו הראשון (הקו האדום) של הרכבת לשרת את ציבור הנוסעים. מיזם זה הוא מיזם הרכבת הקלה הראשון בישראל. היקף הנוסעים הממוצע ברכבת עומד על 130 אלף נוסעים ביום

מתחח הרכבת בלוד

הקמת מוסך לבקרונות דו קומתיים וסככה לטיפול בקטרים במתחם הרכבת בלוד. המוסך משתרע על שטח של כ - 2,700 מ"ר וכולל שלושה בורות טיפול לקרונות דו קומתיים באורך של כ - 140 מ', מעבדות שרות, מחסן חלקי חילוף, משרדי הנהלה, אולם ישיבות וחדר אוכל. העבודות כללו התקנת מערכות מיוחדות של אויר דחוס ושטיפה בלחץ. כמו כן שוחזר מבנה מנדטורי מצופה אבן פראית שהוסב למשרדי הנהלת מחלקת הנוסעים.

מסילת הרכבת לוד - רחובות - אשדוד - אשקלון

שיקום שדרוג והכפלת המסילה בקו בין לוד לאשקלון באורך של כ-60 ק״מ בהיקף כספי של כ-700 מליון ש״ח. התוואי מתחיל בתחנת הרכבת בלוד עובר דרך באר יעקב, רחובות, יבנה, צומת פלשת, אשדוד ומסתיים באשקלון. לאורך התוואי: 6 מבני תחנות רכבת, 4 גשרים, מעבירי מים, מבני שליטה ובקרה ותשתיות למערכת תקשורת. כמו כן, טיפול נופי ושיחזור מבנים מנדטוריים.

רכבת הפרוורים תל אביב - כפר סבא

קו רכבת כבדה הקמת תשתית מסילתית לשתי מסילות לאורך תוואי של כ-30 ק״מ. התוואי מתחיל בתחנת רכבת האוניברסיטה בתל-אביב, עובר דרך בני ברק, פתח תקווה, ראש העין ומסתיים בתחנת רכבת סוקולוב בכפר סבא וכולל: 9 גשרים, 8 מבני תחנות רכבת, 2 מבני שליטה ובקרה, תשתית למערכות תקשורת, מעבירי מים וטיפול נופי. בהיקף כספי של כ-770 מליון ש”ח.